Recenze ketonové diety s KetoMixem

Celkové hodnocení:
Recenze ketonové diety s KetoMixem
5.00
Recenze ketonové diety s KetoMixem

Co v článku najdete?

 

Naše kolegyně Jitka vyzkoušela dvoutýdenní balíček ketonové diety od KetoMixu. V recenzi se dočtete, jak jí chutnala a jestli dosáhla nějakých znatelných výsledků.


 

Ketonová dieta na 2 týdny

Recenze KetoMix: Ketonová dieta Ketomix na 2 týdny

  • Původní cena: 3 568 Kč
  • Cena v akci: 2 890 Kč
  • Dieta na 14 dní obsahuje 70 porcí
  • Proteinový koktejl s 2 příchutěmi, 2 kaše, 2 polévky, palačinky a omeletu
  • Odměrka a shaker
  • Hodnocení Jitky: ★★★★★
  • Stránka produktu: Ketonová dieta na 2 týdny

 

Stejně jako u většiny lidí, i na mě minulý rok bohužel zanechal stopy v podobě několika kilogramů navíc. Ačkoli si novoroční předsevzetí ze zásady nedávám, tentokrát jsem se rozhodla, že si jedno dám – zbavit se kil, které jsem v loňském roce nabrala. Sportoviště jsou zavřená, cvičení doma mě nebaví a k dietám všeho druhu mám dost velkou nedůvěru, protože většinou bývají jednostranné a poskládané z potravin, které člověku nechutnají. Nebo se mu jídla za chvíli přejí. Navíc nejsem disciplinovaný typ a je mi jasné, že držet dietu na 100 % nedovedu. Takže co zbývá? Recenze Ketomix: ketonová dieta na 2 týdny

Rozhodla jsem se, že dám šanci KetoMixu a vyzkouším ketonovou dietu na 2 týdny. A proč jsem zvolila zrovna KetoMix? Příprava jednotlivých jídel je snadná a rychlá a je na výběr velké množství pokrmů, které lze kombinovat. K dvoutýdennímu balíčku jsem si přidala ještě balení kari polévky s kuřecí příchutí, pažitkovo-cibulovou omeletu a dresink s česnekem a bylinkami – to proto, abych mohla více kombinovat. 

 

Za 2 dny jsem měla balíček doma. Společně s produkty přišla brožura s tipy a doporučeními a také tabulka, do které můžete průběžně zaznamenávat své pokroky. 

 

Dieta Ketomix má 3 fáze. Během diety je důležité dbát na pravidelnost stravy, tj. jíst cca po 3 hodinách. V rámci první fáze diety jíte 5× denně KetoMix a k tomu 500 g povolené zeleniny, v podstatě můžete veškerou bílou a zelenou zeleninu – jak syrovou, tak vařenou, dušenou, restovanou či pečenou. Příp. lze 50 g zeleniny nahradit stejným množstvím povoleného ovoce – jahody, maliny, borůvky, avokádo, olivy. 

Dále můžete denně sníst 20 g libovolných ořechů nebo semínek a 3 l povolených tekutin – voda s citronem, zelený čaj, slabý ovocný čaj. Abych si trochu ulehčila práci a ohlídala množství zeleniny, tak jsem si pro každý den připravila z povolené zeleniny salát na celý den, který jsem v průběhu dne jedla jako přílohy k jídlům, nebo jako svačinu ke koktejlu.

 

První fázi jsem pečlivě dodržovala první týden. A jak to probíhalo?

 

Den 1. – pátek

Balíček mi přišel dopoledne a tak jsem se rozhodla, že nebudu nic odkládat a začnu hned s obědem. Jako první jsem ochutnala Proteinovou omeletu s příchutí slaniny a sýra. Po otevření jsem čekala „chemickou“ vůni, ale byla jsem příjemně překvapená, protože směs voněla opravdu dobře – po slanině i sýru. Připravila jsem omeletu dle návodu a ochutnala. Omeleta mi chutnala, i když její chuť je trochu jiná, než na co jsem zvyklá. Následovala svačina, ke které jsem si připravila koktejl s vanilkovou příchutí. Koktejl mi chuťově připomínal sladké mléko. Mým oblíbencem se asi nestane, ale nemůžu říct, že by mi vyloženě nechutnal. 

Další jídlo, které jsem ochutnala k večeři, byla houbová polévka. A znovu mě čekalo příjemné překvapení. Krémová houbová polévka nejenže po houbách krásně voněla, ale i chutnala. A chutnala vážně skvěle!

 

Den 2. – sobota

Sobotu jsem zahájila banánovo-jablečnou kaší. Ačkoli jsem chuť jablek v kaši necítila, chutnala mi. Ke svačině mě čekal již vyzkoušený koktejl. Tentokrát jsem ale zvolila jahodovou příchuť a musím říct, že mi chutnal mnohem víc než vanilkový. Na oběd jsem si dala kari polévku s kuřecí příchutí – a zamilovala se :-). Tak tahle polévka se stala mým favoritem. Miluji indickou kuchyni, miluji kari. A tahle polévka je prostě výborná. 

Nečekala jsem, že budu držet dietu a přitom si libovat, že mi dietní jídla chutnají. Kari polévka pro mě znamenala nebe na jazyku a jsem si jistá, že si ji zařadím do svého jídelníčku natrvalo. Trochu jsem se obávala, že budu mít hlad, tak jsem se vypravila na 3hodinovou procházku – přeci jen, jistota je jistota a čím dál od ledničky, tím lépe. :-) Po procházce jsem se s chutí vrhla na pažitkovo-cibulovou omeletu. Omeleta obsahovala kousky nasekané pažitky, ale cibuli jsem z ní necítila.

Nevím, jestli to bylo rukama nebo jsem špatně namíchala směs s vodou, každopádně omeleta se mi při pokusu o otočení roztrhala, takže jsem jedla trhanec. Ale i tak mi omeleta chutnala a zasytila mě. Den jsem zakončila večeří v podobě kuřecí polévky. Opět jsem si pochutnala (i když na kari polévku nemá).

 

Den 3. – neděle

Stejně jako v sobotu, i dnes jsem si dala ke snídani banánovo-jablečnou kaši. I ostatní jídla, která jsem dnes jedla, jsem již ochutnala dříve – ke svačině koktejl, k obědu kuřecí polévku, k druhé svačině omeletu se slaninou a k večeři mou oblíbenou kari polévku

Pozitivně hodnotím, že vůbec nepociťuji hlad. Jídla mě perfektně zasytí. Mám pocit, že celý den jen jím :-).

 

Den 4. – pondělí

Vlezla jsem na váhu – přiznávám, že trochu s obavami – budou 3 dny snažení znát? Není to příliš brzy? Jupí, 1,4 kg dole! Docela dobrý výkon, co říkáte? Povzbuzena úspěchem jsem se s chutí vrhla do dalšího dne.

Ke snídani jsem si naservírovala proteinovou palačinku ochucenou skořicí. I když má palačinka jinou chuť, než na kterou jsem zvyklá, byla dobrá. Ke svačině jsem si dala koktejl a rozhodla jsem se, že k vanilkové příchuti se už vracet nebudu a raději zůstanu u jahodové příchutě. K obědu jsem si připravila mou oblíbenou kari polévku. Na svačinu jsem si dala banánovo-jablečnou kaši, kterou jsem pro tentokrát „vylepšila“ strouhaným kokosem. Večer jsem zakončila opět polévkou – tentokrát houbovou. Přiznávám, že dnes mě během dne honila mlsná, a proto jsem během dne trochu zobala oříšky i jahody. A jsem si naprosto jistá, že jsem povolenou dávku přestřelila – ale snad ne moc :-).

 

Den 5. – úterý

Dnes jsem zahájila den pažitkovo-cibulovou omeletou a opět jsem z ní měla trhanec :-). Ostatní jídla z dnešního menu jsem už taky v minulých dnech jedla. Stále pozitivně hodnotím, že se cítím sytá a mezi jídly nemám hlad. Nevím, zda je to jen pocit nebo zbožná myšlenka, ale přijde mi, že mám i volnější kalhoty!

 

Den 6. – středa

Ačkoli jsem se zařekla, že na váhu vlezu až v pátek, prostě mi to nedalo. Jsem o 2,1 kg lehčí. Tahle dieta se mi začíná líbit čím dál tím víc. Tím, že vidím výsledek mě motivuje pokračovat. Opět jsem se pokusila o pažitkovo-cibulovou omeletu a znovu mi z toho vyšel trhanec. :-) Tohle jídlo je asi zakleté.

 

Den 7. – čtvrtek

Dneska jsem si naordinovala čokoládový den – honila mě mlsná. Ke snídani jsem si dala proteinovou kaši s čokoládovou příchutí. Pokud mám porovnat s banánovo-jablečnou, tak za mě je banánovo-jablečná o fous lepší. Poprvé jsem také vyzkoušela koktejl s čokoládovou příchutí. Chutnal mi skoro tak jako jahodový. A do třetice jsem dnes prvně ochutnala ke svačině i proteinovou tyčinku s jahodovou příchutí. Tyčinka mi svou konzistencí připomínala tyčinku Margot. Uvnitř hutná a politá čokoládou. Chuť jahod jsem necítila (Covid nemám :-D). Tyčinka mi chutnala, zasytila mě. Dovedu si představit přibalit si ji s sebou třeba na výlet. Jen mi přišla krapet malá, přeci jen Margotka je cca 2× větší. :-)

 

První týden je za mnou. Pozitivně hodnotím úbytek váhy i to, že nemám hlad. Co mě příjemně překvapilo, že všechna jídla jsou chutná. 

 

Den 8. – pátek

Minulý pátek jsem dietu začínala. Dnes je den, kdy bych měla doplnit do tabulky, jakého pokroku jsem dosáhla. Opět mírná nervozita – navíc když včera to byla samá čokoláda. A výsledek? Váha - 2,8 kg. Jedeme dál! Dnes jsem zaznamenala i druhý úspěch. Připravovala jsem si pažitkovo-cibulovou omeletu a tentokrát z ní nevznikl trhanec, ale krásná omeleta. 

 

Den 9. a 10. – sobota a neděle

Druhý týden diety. Přiznávám – o víkendu jsem to trochu šidila. Vyrazili jsme s dětmi na chalupu a tady jsem v dodržování jídelníčku tak důsledná nebyla. Každý den jsem si dala 2 běžná jídla doplněná 3 jídly KetoMix. Navíc mezi zeleninu jsem propašovala červenou papriku a rajčata.

 

Den 11. – pondělí

Opět se snažím dodržet 5 KetoMix jídel denně. Celkem se mi to daří, akorát v přípravě pokrmů se stávám trochu kreativnější. Tak třeba proteinovou omeletu s příchutí slaniny a sýru jsem si vylepšila kostičkami slaniny, zeleninový salát jsem obohatila kousky lososa. Je mi jasné, že s tímto přístupem asi úbytky na váze nebudou tak velké jako v prvním týdnu. 

 

Den 12. – úterý

Dnes jsem si pro změnu vylepšila zeleninový salát. Přiznávám, že ochutnávku česnekovo-bylinkového dresinku jsem odkládala – konzistence dresinku mi přišla moc řídká a upřímně, měla jsem obavy, že bude chuťově mdlý. No nemohla jsem se více splést! Tenhle dresink totiž klame tělem. Chuť je vyvážená bylinková, česnek není v dresingu moc výrazný, takže se nemusíte bát, že z vás bude cítit. Po kari polévce s kuřecí příchutí je to další produkt, který si v mé ledničce zaslouží trvalé zastoupení.

 

Den 13. – středa

Dnes jsem pro změnu experimentovala s dalším vylepšováním kaší. Ke strouhanému kokosu jsem přidala slunečnicová semínka a mrazem sušené jahody. Pokud to nepřepísknete s povoleným množstvím, tak vřele doporučuji. Chutná to skvěle. 

 

Den 14. – čtvrtek

Jsem na konci druhého týdne – a lehčí o dalších 0,6 kg. Celkem mám tedy dole 3,4 kg za 2 týdny. Osobně jsem spokojená. I když jsem v druhém týdnu nebyla při dodržování jídelníčku tak důsledná, váha stále klesá. Při změně jídelníčku je zapotřebí vytrvat nejméně čtyři až šest týdnů, takže aktuálně jsem tak v polovině a hodlám pokračovat dál. Přeci jen mi k vysněné váze ještě nějaké to kilo zbývá.

 

Proč to zkusit? 

  1. Příprava jednotlivých jídel je velmi jednoduchá. Potřebujete jen shaker, odměrku a vodu. Vybrané jídlo smícháte s vodou a rovnou konzumujete (např. koktejl), opečete na pánvi (palačinky a omelety) nebo směs zalijete vodou horkou, zahřátou na 80 stupňů a zamícháte (v případě polévek a kaše).
  2. výsledek vašeho snažení uvidíte už za pár dní.
  3. jídla jsou chutná.
  4. nemáte hlad.
  5. máte na výběr množství jídel, která můžete kombinovat.

 

Ačkoli jsem k dietě od KetoMixu byla skeptická, na vlastní kůži jsem si vyzkoušela, že neslibuje nesplnitelné. Přinutila mě zařadit do jídelníčku více zeleniny i jíst pravidelněji.

 

Něco málo o KetoMix

S ketonovou dietou od KetoMix budete shazovat kila bez toho, aniž byste museli trpět hlady nebo dřít v posilovně. Všechny produkty jsou navíc zdravé a neobsahují přidané glutamáty nebo chemikálie. Navíc si na nich pochutnají i vegani a celiaci, součástí KetoMix výrobků jsou i vitamíny a minerály.

V e-shopu KetoMix si jednoduše vyberete dietní plán podle typu nadváhy nebo rovnou zkuste proteinová jídla podle svých chutí a potřeb. V e-shopu tak objevíte například proteinové koktejly, polévky, omelety a palačinky, proteinové pečivo, kaše, sušené maso, těstoviny, omáčky a dresinky a ani dezertům nebo vínu se nebudete muset vyhýbat. Taková sklenička vína vaši dietu totiž neohrozí. ;-)

 

Další recenze KetoMix

Podívejte se i na další recenze z KetoMixu na Plné Peněžence. Naši další kolegové vyzkoušeli už několik produktů, o recenzích se dočtete více zde.

Přihlásit se

Zde se můžete přihlásit pomocí svých přihlašovacích údajů

Zapomněli jste heslo?
nebo Přihlásit se přes Facebook Přihlásit se přes Google

Registrovat se

A získat z každého nákupu až 25 % zpět

(i) Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat