Rozhovor se Stylpo.cz

O fungování e-shopu Stylpo.cz jsme si povídali s manažerem Lukášem Majcherem.

23. 8. 2021
Rozhovor se Stylpo.cz

V dnešním rozhovoru jsme se rozhodli vyzpovídat manažera e-shopu Stylpo.cz. Jak se internetovému obchodu s dámskými a pánskými doplňky daří a co chystají pro zákazníky do budoucna, se dozvíte v našem novém rozhovoru. Na naše otázky bude odpovídá Lukáš Majcher.  

 Odkud se vzal název vašeho e-shopu Stylpo a kdo ho vymyslel? 

Náš e-shop je v provozu již od roku 2017, kdy jsme ještě pod názvem Stylová Pouzdra dodávali našim zákazníkům jako jedni z prvních v ČR příslušenství pro bezdýmové cigarety IQOS a GLO. Postupem času jsme náš sortiment začali rozšiřovat o módní doplňky jak pro pány, tak i dámy a to v podobě kabelek, batohů, tašek, apod. Zároveň jsme se ruku v ruce s rozšířením sortimentu rozhodli rebrendovat. Název Stylpo je pak odvozen od původního názvu Stylová pouzdra. Stylpo.cz Lukáš Majcher

 Kdybyste se mohl vrátit zpět v čase, co byste při rozjezdu vašeho e-shopu změnil?

Vždy lze něco udělat lépe a jak se říká, chybami se člověk učí. Od začátku jsme se snažili našim zákazníkům nabízet mimo kvalitní zboží zejména 100% servis a být našim zákazníkům partnerem, nikoliv pouze místem kde jednou nakoupí a pak už se neukážou. Nicméně až v posledním období jsme se dostali k vytvoření Věrnostního programu Stylpo, který ještě více zvýhodní naše zákazníky a dopřeje jim zajímavé slevy na další nákupy v podobě bodů za nákupy.

 Na jakou věc, která se vašemu e-shopu podařila v tomto roce, jste nejvíce pyšní?

Těžká otázka, na kterou v našem podání asi není jednoznačná odpověď. Každopádně se stále rozvíjíme a rozšiřujeme portfolio nabízených produktů, jak co se značek týče, tak i druhů zboží. Věříme, že to naši zákazníci ocení a šíře sortimentu pro ně bude více a více lákavější.

 Co je váš oblíbený firemní zvyk?

Vzhledem k tomu, že se stále považujeme za rodinnou firmu, tak typických firemních zvyků příliš nemáme. Ale jestli to tak můžeme nazvat, tak naším firemním zvykem je, že vždy jednou za rok v rámci strategičtějších rozhodnutí, se společně s kolegou „zavřeme do ústraní chaty“ a v neformální atmosféře vymýšlíme a vymýšlíme.

► Z čeho vycházíte, když se rozhodujete, jaký sortiment zařadíte do vaší nabídky? Máte nějakou inspiraci mezi módními magazíny nebo blogy?

Hlavní inspirací jsou (již několikrát v tomto rozhovoru zmiňovaní) naši zákazníci. Snažíme se co nejlépe vytušit, jaké zboží by pro ně mohlo být zajímavé a samozřejmě také ve spolupráci s dodavateli připravujeme kolekce pro jednotlivé části roku. Obdobným způsobem postupujeme také v případě rozšiřování sortimentu o nové módní značky.

► Jaké produkty z vašeho e-shopu používáte nejraději vy osobně?

U mě je to relativně jednoduché, trávím dost času na cestách a pánská brašna, kde uschovám notebook, papíry, dokumenty, apod. nemůže chybět.

 Mezi muži existuje letitý spor, zda je lepší nosit kšandy, nebo opasek. Ve vašem e-shopu prodáváte obojí. Když se podíváte na prodeje, dokážete usoudit, v jakém poměru jsou příznivci jednotlivých táborů v české společnosti rozdělení?

U nás převažují zákazníci, kteří spíše preferují opasky. Ale uvidíme, třeba se brzy dočkáme překvapení. :)

► Na vašich stránkách mě zaujala zmínka o peněženkách vybavených technologií, která zabraňuje zlodějům ve čtení informací z platebních karet, když máme peněženku v kapse. Jak přesně tato technologie funguje a jak velký zájem o tyto peněženky zaznamenáváte?

RFID je zkratka z anglického termínu Radio Frequency Identification – radiofrekvenční identifikace. Tato technologie pomáhá zabránit technologickým zlodějům ve čtení informací z vašich kreditních a platebních karet – jak však přesně technologie funguje je know how společností, které ji vytvářejí, takže Vám bohužel neodpovím. Myslím si však, že stále převažuje ve výběru peněženek design a struktura vnitřního rozložení, ale určitě se dá říct, že jakékoliv „vychytávky“ podobného charakteru jsou pro zákazníky lákavé.

► Kdo je vaším nejčastějším zákazníkem? Jak byste ho charakterizoval?

Vzhledem k šíři sortimentu dámských kabelek jsou to převážně dámy. Dá se říct, že naší „vlajkovou lodí“ je značka Laura Biaggi, o kterou je velký zájem a mnohdy ani nestačíme doplňovat skladové zásoby. Módní kousky této značky jsou výrazné a někdy až lehce extravagantní, zároveň však velmi praktické. 

► Prozradíte nám nějakou novinku, kterou pro vaše zákazníky v nejbližší době chystáte?

Aktuálně nám běží akce „Black Week“, kdy všem zákazníkům poskytneme extra slevu 15 % na celý nákup a plánujeme v podobných akcích pokračovat i nadále. Co se týče novinek, tak i přestože, když se podíváte ven, máme stále léto, tak se to nezdá a za chvíli začneme všichni uvažovat „vánočně“. Určitě je se na co těšit, ale prozatím ještě zůstaneme tajemní. :)

Děkujeme za rozhovor

Podobné články