Studio Moderna: Je důležité, aby každý zákazník obdržel kvalitní výrobek a špičkový zákaznický servis.

V dnešním rozhovoru jsme se rozhodli vyzpovídat vedoucího maloobchodu a internetového manažera společnosti Studio Moderna, jejíž e-shopy jako Dormeo.cz, Delimano.cz a TopShop.cz najdete také na Plné Peněžence. Jak se těmto e-shopům daří a co chystají pro zákazníky do budoucna, se dozvíte v našem novém rozhovoru. Na naše otázky budou odpovídat Július Komáromy a Zuzana Pélyová.

22. 7. 2021
Studio Moderna: Je důležité, aby každý zákazník obdržel kvalitní výrobek a špičkový zákaznický servis.


 Jak byste popsali vaši společnost třemi slovy? 

Medzinárodná, dynamická, pokroková


 Co vám v současné době dělá největší radost?

Rast e-commerce odvetvia.


 Jaká kritika vás nejvíce posunula vpřed?

Každá konštruktívna kritika, ktorá ma posúva vopred a prinesie iný pohľad na vec. `


 Na co jste nejvíce pyšní, co se vám na vašem e-shopu podařilo?

Pomerne rýchle sprocesovanie obľúbeného typu doručenia na Zásielkovňu. 


 Jakou věc byste se chtěli nejvíce naučit, popř. zlepšit?

Ako byť ešte viac customer centric a predikovať budúce nákupné správanie a záujmy.


 Jaký je váš oblíbený firemní zvyk?

Pravidelné online meetingy.


 Když byste se mohli vrátit v čase co byste sami sobě poradili při zakládání e-shopu?

Určite sa viac zameriavať na branding, silnejšie promo a zároveň implementovať viac moderných technických riešení, ktoré zákazníci už bežne využívají. 


 Kam myslíte, že se vás e-shop dostane za pět let?

O 5 rokov je dosť pravdepodobné, ze e-shop bude modernizovaný s lepšou štruktúrou produktových kategórii, z ktorých obľúbené sa budú rozrastať. 


 Co jste ochotni udělat proto, aby vás e-shop byl jedničkou na Heuréce?

Neustále zlepšovať aj faktory, ktoré zákazníci hodnotia. 


 Dostali jste od zákazníka otázku, která vás překvapila?

Myslím, že sa taká objaví pravidelne. 


 Co vás v práci nejvíce rozesmálo?

Niekedy sú to práve zákaznícke postrehy/spätná väzba.  

Děkujeme za rozhovor

Podobné články