Studio Moderna: Je důležité, aby každý zákazník obdržel kvalitní výrobek a špičkový zákaznický servis.

Studio Moderna: Je důležité, aby každý zákazník obdržel kvalitní výrobek a špičkový zákaznický servis.

V dnešním rozhovoru jsme se rozhodli vyzpovídat vedoucího maloobchodu a internetového manažera společnosti Studio Moderna, jejíž e-shopy jako Dormeo.cz, Delimano.czTopShop.cz najdete také na Plné Peněžence. Jak se těmto e-shopům daří a co chystají pro zákazníky do budoucna, se dozvíte v našem novém rozhovoru. Na naše otázky budou odpovídat Július Komáromy a Zuzana Pélyová. 


 Jak byste popsali vaši společnost třemi slovy? 
Medzinárodná, dynamická, pokroková, 


 Co vám v současné době dělá největší radost?
Rast e-commerce odvetvia.


 Jaká kritika vás nejvíce posunula vpřed?
Každá konštruktívna kritika, ktorá ma posúva vopred a prinesie iný pohľad na vec. `


 Na co jste nejvíce pyšní, co se Vám na Vašem e-shopu podařilo?
Pomerne rýchle sprocesovanie obľúbeného typu doručenia na Zásielkovňu. 


 Jakou věc byste se chtěli nejvíce naučit, popř. zlepšit?
Ako byť ešte viac customer centric a predikovať budúce nákupné správanie a záujmy.


 Jaký je Váš oblíbený firemní zvyk?
Pravidelné online meetingy.


 Když byste se mohli vrátit v čase co byste sami sobě poradili při zakládání e-shopu?
Určite sa viac zameriavať na branding, silnejšie promo a zároveň implementovať viac moderných technických riešení, ktoré zákazníci už bežne využívají. 


 Kam myslíte, že se Vás e-shop dostane za pět let?
O 5 rokov je dosť pravdepodobné, ze e-shop bude modernizovaný s lepšou štruktúrou produktových kategórii, z ktorých obľúbené sa budú rozrastať. 


 Co jste ochotni udělat proto, aby Vás e-shop byl jedničkou na Heuréce?
Neustále zlepšovať aj faktory, ktoré zákazníci hodnotia. 


 Dostali jste od zákazníka otázku, která Vás překvapila?
Myslím, že sa taká objaví pravidelne. 


 Co vás v práci nejvíce rozesmálo?
Niekedy sú to práve zákaznícke postrehy/spätná väzba.  

Přihlásit se

Zde se můžete přihlásit pomocí svých přihlašovacích údajů

Zapomněli jste heslo?
nebo Přihlásit se přes Facebook Přihlásit se přes Google

Registrovat se

A získat z každého nákupu až 25 % zpět

(i) Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat