Tisková zpráva, setkání s novináři 29. 8. 2018

Genderové škatulky se boří

Věděli jste, že ženy nejčastěji nakupují hodinu před obědem a muži naopak hodinu po něm?

Ženy si hýčkají své domácí mazlíčky a za jejich rozmazlování utratí víc než za děti. To muži rozmazlují sami sebe. Sice si kupují boty méně často, ale zaplatí za ně více než ženy. Něžné pohlaví umí zase nakupovat chytře - ženy vedou v nejvyšším vyplaceném cashbacku.

O kolik? A jaké jsou další rozdíly v nakupování mužů a žen? Podívali jsme se na data o online nákupech a z údajů o svých 500 000 uživatelích a jejich nákupech na internetu jsme vytvořili přehlednou infografiku, která srovnává nákupní chování mužů a žen. Podrobnější informace si můžete přečíst v tiskové zprávě.

Cashback – to není vrácení drobných v samoobsluze. Je to služba, která dokáže lidem ušetřit peníze tím, že jim vrátí část ceny, kterou zaplatili za svůj online nákupu. A dokonce se na ní dá i vydělat – s Plnou Peněženkou už jednotlivcům na účty přibyly i statisíce.


Přílohy:

Přihlásit se

Zde se můžete přihlásit pomocí svých přihlašovacích údajů

Zapomněli jste heslo?
nebo Přihlásit se přes Facebook Přihlásit se přes Google

Registrovat se

A získat z každého nákupu až 25 % zpět

* Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat