Asistentka ředitele
Do týmu Plné Peněženky hledáme novou posilu v podobě spolehlivého a šikovného člověka na pozici Asistent/ka ředitele.
Co bude tvou úlohou:
Uvolnit ruce managementu naší firmy, od běžné denní operativy a exekutivních věcí, na které již nemá prostor. Budeš pravá a důležitá ruka vedení společnosti, která vytváří zajímavé online projekty.
Náplň práce:
- Podpora vedení společnosti
- Podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře
- Úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
- Tvorba tabulek a reporting
- Komunikace s účetními, právníky v jednoduchých úkonech
- Zajišťování teambuildingových akcí
- HR agenda vč. vnitrofiremní komunikace
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Výbornou češtinu
- Přátelská a komunikativní povaha
- Zdvořilost a samostatnost
- Pečlivost a systematičnost
- Aktivní přístup ke svěřeným úkolům
- Pokročilou znalost práce na PC (Excel, Word, Power Point, Internet)
Nabízíme:
- Kvalitní zázemí stabilní společnosti
- Práce v centru Prahy (2 min. od metra Anděl)
- Mladý dynamický tým - rodinná atmosféra v týmu okolo 30 lidi
- Fixní plat + osobní ohodnocení
- Průběžné vzdělávání
- Pozice je vhodná pro absolventy, maminky po mateřské
- Možnost zkráceného úvazku
- Možnost částečné práce z domova
Máš chuť přistoupit do našeho týmu? Přijď se k nám podívat!
- pošli svůj životopis na [email protected]